Vi bygger hus

Følg med på husbyggingen vår. Første spadetak ble tatt 3 des 2010.

søndag 22. januar 2012

Litt bilder fra Zandcastle

For å ta  tråden opp igjen der jeg sist viste bilder fra kan jeg jo begynne dette innlegget med den berømte trappen. Berømt er vel kanskje å skryte på den litt ufortjent oppmerksomhet, men sant er det at det har blitt mye snakk om akkurat denne trappen selv om den ikke går til 7 himmel, men bare til vår 2 etg. Flott er den likevel synes nå vi, og godt er det, for det blir mange turer opp og ned i løpet av en dag.

Litt oversiktsbilder fra kjøkkenet vårt






Kosekroken i stuen




Helgens fantastiske fine store roser


Fra stue til spisestue


Da har dere fått en smakebit av hvordan vårt nye hjem ser ut. Det er fortsatt en del rom som ikke er helt ferdig enda, vaskerom og badet oppe, men det kommer etterhvert. De er brukbare, men ikke bloggvennlig enda :) Mangler litt møbler og personlige detaljer rundt omkring i huset, så jeg gleder meg til å få ting skikkelig i orden. Nå sier jeg god natt og ønsker dere en god start på uken som kommer.

6 kommentarer:

  1. Virkelig LEKKERT! flott og klassisk stil.
    Listene dere har i taket, er det standard eller har dere satt sammen fler? Kjempe fine!
    Kos deg videre =)
    Klem Linn

    SvarSlett
  2. ... og vinduene! Må være de fineste jeg har sett =) Er det løse sprosser innvendig, eller er det pvc? De likte jeg altså! =)

    SvarSlett
  3. Så utrolig flott! Nydelig trapp:D

    Kan jeg spørre hvilken farge dere har på kjøkkenet og i stuen?

    Ønsker deg en fiiin uke:D

    SvarSlett
  4. Tusen takk for fine tilbakemeldinger :) fargene vi har brukt er sort og hvit som er blandet i 3 forskjellige styrker. Mørkest i gangen, lysere i stuen 4500-N og lysest på kjøkken og spisestuen 2500-N. Vi er veldig fornøyd med fargene.

    SvarSlett
  5. Vinduene våre er fra Gilje. De har gjennomgående sprosser og er i str 120x140 og 110x180. Listene er fra http://www.decosystems.no/ (WL5 rundt vinduer og dører, men husker ikke i farten navnet på taklisten)

    SvarSlett
  6. Hei,

    Hvor kommer spisebordet fra? Det var fint!

    SvarSlett