Vi bygger hus

Følg med på husbyggingen vår. Første spadetak ble tatt 3 des 2010.

onsdag 16. februar 2011

Interiørkonsulent?

Jeg søker en å spørre om råd til interiøret i huset. Jeg vet godt hvilken retning jeg vil i, men så er det dette med å finne den røde tråden i det hele og alle de lure løsningene man trenger litt erfaring for å komme på. Det må legges en plan som jeg kan jobbe med over tid siden vi sikkert ikke får fullmøblert huset ved innflyttning. Vurderer altså sterkt å finne en som kan guide litt med tanke på farger, valg av gulv (lurer ennå på om vi skal legge fliser i hele eller halve hoved etg..Hvilke fliser, og hva i all verden vi skal ha i resten av huset) Jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg er en team arbeider og at mitt hode fungerer mye bedre sammen med et annet lyst hode :) Zandman har ikke den helt store interessen så lenge det blir fint og jeg holder meg til et budsjett. Så hvis du kjenner noen så er dette altså en liten jobbannonse :)
By the way :) Personen må tåle å bli blogget om.. ellers er det jo ikke noe gøy for dere :)

Litt inspirasjonsbilder til å finne den gyldne middelvei...


Hvem har sagt at vaskerommet skal være det kjedeligste stedet i verden å oppholde seg på?

Disse vet jeg akkurat hvor jeg skulle plassert.
Slettvoll og Helene Hennie er en sikker vinner

Jeg er veldig glad i familie bilder, så det skal settes av en eller flere vegger til det.

Det blir nok ikke et slikt badekar, men stilen kan man jo la seg inspirere av.

Vi trenger en god plan for kontoret da vi må dele det litt innimellom.

Jeg eeelsker sofaer... En slik hadde vært perfekt til bloggekontor :) Med pelspledd og masse puter.




Under vinduene på kjøkkenet er det planlagt en slik sofabenk med praktiske skuffer under og mest sansynlig skap på hver side:)Håper det blir like fint



Jeg liker det stilrent, men ikke for stramme linjer. Det skal være hjemmekoselig og familievennlig, så hvite sofaer blir det vel kanskje ikke så mange av de første 20 årene :)

Noen som tør? Send meg et tilbud :)


1 kommentar:

  1. Hei! :)
    Dette er jo 2 år siden, og helt sikkert veldig sent... Men jeg utdanner meg som Interiørkonsulent nå, og svarer gjerne på spørsmål om løsninger, farger og belysning :) morsomt (men krevende) å innrede et helt nytt hus :)
    Lykke til!! :)

    SvarSlett