Vi bygger hus

Følg med på husbyggingen vår. Første spadetak ble tatt 3 des 2010.

lørdag 19. februar 2011

Green Gate giveaway :)

Da var det dags for en liten konkuranse på bloggen min :) Har vært og kjøpt et par godbiter fra den nye kolleksjonen til Green Gate som du kan bli eier av. Jeg elsker å gi bort gaver :) Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar til dette innlegget så blir det trukket 3 heldige vinnere.

Du får 1 lodd av å skrive kommentar
Du får 2 lodd ved å skrive kommentar og legge deg til som følger av bloggen min (husk å skrive i kommentaren at du legger deg til som følger :)

Du trenger ikke ha egen blogg for å delta, så lenge du legger igjen kontaktinfo så jeg kan nå deg, eller følger godt med om du har vunnet og da tar kontakt med meg.


Gave nr 1 er et Green Gate kjøkkenhåndkle og 2 flotte kvalietets lys

 Gave nr 2 er 2 stk Green Gate kjøkkenhåndklær

 Gave nr 3 er et nydelig metall påske egg med karameller
Det blir trekning fredag 25 februar 2011, så du må være påmeldt før kl 12.00.
Lykke til, og alle er velkommen til å delta.

17 kommentarer:

  1. Hei Maria! Du Husker kanskje ikke meg! Men jeg husker deg! Som en blid og strålende jente fra ungdomsskoletiden!

    Koselig blogg du har! Vil gjerne være med i trekkningen hvis jeg får lov...

    Har nett oppdaget bloggen din, kommer nok til å følge med på den! Gøy med blogg!

    Hilsen Ingvild Berge Osaland

    SvarSlett
  2. Eg vil og vera m :-D
    Bra du har fått deg blogg so eg får følgt m på dåke litt. Tekte eg sko ringa deg i veko, altfor lenge sio :-)
    -Julie KD-

    SvarSlett
  3. Hei Maria!
    Følger med på bloggen inn i mellom - kjekt å se hvordan husbyggingen går, jeg er glad vi er ferdige!! Vel, har tre flislagte bad som må gjøres om, så en kan vel ikke senke skuldre helt...
    Lykke til - og håper dere får det slik dere har planlagt :-)
    PS..vet ikke helt hvordan jeg blir en følger, men det må vel stå noe om det en plass...?
    Mvh Kristin Fjermestad

    SvarSlett
  4. Kjempe koselig at dere blir med :) Du kan følge bloggen ved å trykke "følg" knappen oppe til høyre på bloggen. Tre bad som må gjøres om? Det hørtes rett og slett ille ut. Hva har gått galt? Vi har også hatt et par ting som ikke helt har gått etter planen, men KP fikser det meste, så det ordner seg alltid :)

    Maria

    SvarSlett
  5. hei Maria;) kjekt å lese bloggen din;) du har fine tanker, god smak og formidler godt;) tenkte eg skulle sende deg bilde av kjøkkenet mitt.. Pussa det opp forrige sommer, og er LITT samme stil...;) men det er aldri ryddig nok til å fotograferes;) hehe... du står foran mange valg... har alltid drømt om å bygge hus, men etter å ha pussa opp kjøkken, er drømmen litt svekka... hehe.. iallefall for ei stund....ein må jo ta såååå mange valg berre på eit kjøkken...!!!!!!!!!!!!!følger bloggen din, og har likegodt lagt meg til som følger;) eg er jo det;)

    SvarSlett
  6. Hei;)
    Så kjekt med give-away med favoritten som premie;)
    Så mye flott Green gate ♥

    Jeg blir med og trekker 2 lodd!

    Ha en fin, ny uke!

    Klem line

    SvarSlett
  7. Knall kjekt Silje :) Veldig kjekt å høre fra deg etter så lang tid :) Du kan sende bilde på mail hvis du vil til mariamyx@hotmail.com... Tro meg, mitt kjøkken er ikke ryddigt og strøkent :) Sånn er det å være barnefamilie, alltid oppvask og melkekartonger. Jeg har hatt en skikkelig! oppryddning i to skap i kveld som bare har irritert meg grenseløst i lang tid. Utrolig deilig å få det gjort...Kjempe fornøyd med meg selv. Bare synd at halvparten står på kjøkkenbordet nå, he he he ;) Jeg har ihvertfall lært at jeg ikke er et skap menneske, skuffer er tingen for meg. Må ha oversikt og system ellers bare blir det dyttet lenger og lenger inn til jeg ikke finner det og kjøper nytt i steden for å grave det ut igjen :)Men nå.. et nytt og bedre liv, jeg har rett og slett laget "skuffer" inni skapet, så da fant jeg en løsning som fungerer til vi flytter :)Tok faktisk før og etter bilde, men det er nesten så skremmende at noen kunne mistet nattesøvnen så sent på kvelden, så det får vi ta en annen dag :)
    Kjekt at du vil følge bloggen min :)Merkelig hvor glad jeg blir av slikt :) Det hadde jeg ikke trodd når jeg begynte, da var det liksom mest for min egen del, men nå er det så mange som sier at de leser ofte at jeg blir rett og slett litt overrasket :):)
    God natt!
    Maria

    SvarSlett
  8. Hei. Jeg vil gjerne ha 1 lodd i trekningen din. Green Gate har man jo alltids lyst på...:)
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  9. Jeg blir også med på trekkningen:-)
    Vil gjerne ha ett lodd og håper på lykken!
    Mvh Berit F
    (bnfischer@hotmail.com)

    SvarSlett
  10. Elsker Green Gate og blir gjerne med i trekningen:) Legger meg til som følger også jeg.

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  11. Heisann Maria!

    Da er en kjempe fin blogg du har fått deg :)
    Det er veldig kjekt å følge med dere :)
    Eg vil slevsagt være med i trekningen :)

    Monika T

    SvarSlett
  12. Så spennede tid dere har, Se at huset dere skal bo i kommer til verden :)
    2 stk lodd på meg. Leggermeg til som følger. Blir spennede og følge husbyggingen.

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  13. Melder meg gjerne på konkurransen =)
    Er bare såå mye nydelig fra Greengate!
    Nå skal jeg titte videre på bloggen din =)

    SvarSlett
  14. Hei
    Blir gjerne med i trekningen din :))
    GG er jo berre kjempeflott !
    2 lodd, tusen takk

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  15. Så fin premie du lodder ut. Green gate har jo så mye fint <3
    Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen og tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  16. Hei.
    Ble nok lokket til siden din av giveaway overskriften jeg:-) Ser du bor i Sandnes, det gjør jeg også :-) Syns det er kjekt å følge med på interiør bloggere fra området, så jeg vil gjerne følge deg :-)

    SvarSlett