Vi bygger hus

Følg med på husbyggingen vår. Første spadetak ble tatt 3 des 2010.

lørdag 22. januar 2011

Gode gutter

Et utvalg uredigerte bilder fra dagens arbeidsgjeng. Tusen takk for at dere står på for oss!! Vi setter stor pris på det. KP (min kjære til venstre), Erlend, svoger Steinar og Pål. Øystein har også vært med i dag sammen med Malin (1 år) og så har Lukas (4 år) vært med før jeg tok han med til tante Kjersti på Bryne :) Der er det alltid like kjekt å være. Lukas har altså lovet å være med å bygge huset til onkel KP HVER dag etter barnehagen :) Han har både hammer og sag og kan alt om Byggmester Bob og Handy Manny, så det bør jo holde i massevis :) Helt herlig.

Mitt arbeidsjern! Du har en stå på vilje og arbeidslyst ulik noen andre jeg kjenner, og jeg er veldig stolt av at du er mannen min ;)


Nå skal de legge massen på plass inntil huset så snart Kjell Petter er på beina igjen. God bedring, og du har min dypeste medfølelse over at din velfortjente skiferie går i vasken. Du får heller bli med oss til varmere strøk litt senere :)


Her skal den fine trappen vår komme :) Gleder meg :) Rettere sagt så skal den komme på i etg over og opp i andre, den som skal ned i kjelleren blir nok ikke sååå fin..Ser ikke helt behovet for det når det bare er ned i kjelleren og det er avstengt fra resten av huset.
Pappas lille prinsesse riktig antrukket for å svinse rundt i gjørmen :) Skitten etter 2 minutter, men hva kan jeg forvente. Hun synes det er fryktelig urettferdig at hun ikke må kjøre videre når pappa er igjen, og feller en tåre stor sett hver gang vi setter oss i bilen, så i morgen er det på med kjeledressen og opp og bygge hus med faren. Det gleder hun seg til. Her er i huset er det ikke dukker vi snakker om, men traktorer, heisekraner og gravemaskiner! Litt guttejente, men når hun kommer hjem hopper hun rett i de fine sølvskoene og Tingeling skjørt :)

Henrik er jo selvsagt også med.
Nå skal vi kose oss med film, smågodt, chips og brus og ro i huset.
God helg alle sammen, håper du gjør noe kjekt med en du er glad i :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar