Vi bygger hus

Følg med på husbyggingen vår. Første spadetak ble tatt 3 des 2010.

søndag 30. januar 2011

Søndag i skøytehallen :) Wohoo

I dag var vi Bambi på isen... riktig nok bare Hannah som passer beskrivelsen med brune dådyrøyne med lange mørke vipper.. men resten av beskrivelsen passer fint til meg. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke engang husker når jeg sto på skøyter sist, jeg har noen som er like fine som når jeg fikk dem for i hvertfall 15 år siden, så ofte har det ihvertfall ikke vært. Men det er litt som å sykle.. har du fått det til en gang så kommer du deg framover neste gang også.. hvordan du stopper har jeg ikke hatt leksjon på, så det er neste kapittel i skøyteboken for dummies :) Jeg falt ihvertfall ikke! Vi koste oss skikkelig og lo mye, og det var vel målet med hele turen. Det var faktisk en forsinket bursdagsfeiring for Trym som ble 2 år 25 desember. Det blir alltid nok selskap i julen, så vi tok det heller igjen nå når dagene blir lange og vi venter på noe så herlig som våren. Jeg er alltid klar for å spise sjokoladekake, og dagen er jo reddet for Hannah hvis hun bare får treffe "moccia" som heter Monica for alle oss andre. Hun er helten, og når Tiril, Trym og Jørun er med kan mamma og pappa bare gå.. Hun enser oss nesten ikke. Hun begynte faktisk å gråte fordi hun ikke fikk sagt "hade" til Monica når vi skulle gå og de hadde seg en siste runde på isen... ;) Hannah blir VELDIG glad i noen spesielt utvalgte personer, og det synes vi er kjempe koselig.
Dagen besto av skøyter, litt kø, pingviner, pølser, gode venner, kake og mye å le av ;) Helt klart noe vi skal gjøre igjen. Jeg har lagt ved linken til Sørmarka Arena, det er en virkelig flott skøytehall og det var oppdelt i flere soner slik at det passet for alle. Mine tips er å komme tidlig, det ble ganske fullt utover formiddagen, men helt fint i begynnelsen. Da var ungene klar for å sove litt uansett, så det passet fint. Og ta heller med pølse på termos enn å kjøpe de de solgte inne i hallen, de var skikkelig dårlig!


Henrik var storsjarmør, og i usedvanlig godt humør som passet ekstra godt i dag.

I morgen har jeg rett og slett en dag uten planer! Hva skal vi finne på? Noen som vil ha besøk???

Good night everybody!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar