Vi bygger hus

Følg med på husbyggingen vår. Første spadetak ble tatt 3 des 2010.

søndag 30. januar 2011

Inspirasjonshus

Her er det mye inspirasjon å finne! Ta deg 2 minutter og bla igjennom bildegalleriet.http://www.trivselhus.no/


Før vi fikk vite hvilken tomt vi fikk tenkte jeg lenge på å bygge et hus i fra denne leverandøren, eller få tegnet noe lignende selv, men det skulle vise seg at vi hadde en hel del regler og restriksjoner vi måtte følge og da valgte vi å gå for noe mer tradisjonelt. Vi må blandt annet ha en viss takvinkel, høyde og ca fasong på huset, + at det er en ganske skrå tomt som betyr at vi må ha 3 etg for best utnyttelse.. det passet bare ikke med det jeg hadde funnet som jeg likte, så det ble ikke det denne gangen. Hvem vet, kanske bygger vi igjen om noen år.. Jeg elsker jo hus og interiør, så for meg er det å leve midt i hobbyen min. Helt storartet, og fortsetter det så bra har jeg ingen problemer med å gjøre dette igjen... men så har vi sikkert 8 mnd igjen, så jeg skal heller uttale meg da :) Kanskje verre for KP som ikke bare sitter og ønsker seg ting gjort, men må faktisk gjøre noe selv ;) Ja du er flink!!! Bare så du vet det.

Her er det huset jeg drømte om...Men vårt blir like fint, bare anderledes ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar