Vi bygger hus

Følg med på husbyggingen vår. Første spadetak ble tatt 3 des 2010.

torsdag 27. januar 2011

Kosedag i Sandnes

Sweet!!
Alle byer med respekt for seg selv må ha et chokolatier i følge meg :) Og nå har endelig Sandnes også fått en sånn herlighet. Jeg fikk vite det i går av en venninne, og måtte bare gå innom en tur. Selveste Pascal Bulinckx, eller bare Pascal som vi kjenner han som, har åpnet sitt eget verksted for sjokoladekunst. Og det beste av alt er at vi kan få delta :) Lyst å lære å lage sjokolade konfekt? Her har du muligheten, og det ser så kjekt ut.

Hannah og jeg anbefaler en tur ned i kjelleren i Kirkegaten 4 i Sandnes sentrum og få deg en hyggelig samtale og en god opplevelse. Vi likte oss veldig godt og skal tilbake :)

Hannah hadde kosedag med mamma og lillebror i dag, og da ble det ekte kakao med krem og sjokolader.


En litt sliten liten


Her kan du sitte og se når Pascal lager sjokolade. Det luktet utrolig godt med syrlige appelsiner og fersk sjokolade. Han lager stadig nye varianter av det han finner på.


Kursene koster 750,- og det inkluderer boken han har skrevet.
Det er åpent onsdag-lørdag, så da vet du hvor du skal innom i helgen hvis solen skinner og du har tenkt deg til Langgaten.
Jeg kommer sikkert til å blogge om en del steder jeg liker i Sandnes, og Langgaten har flere av mine favorittsteder og butikker, så det kommer flere innlegg.. Kan ikke bare skrive om huset hver dag, for da blir det fort kjedelig i lengden. Kanskje du blir inspirert til å ta turen til Sandnes som har en av Norges lengste gågater.. hvis ikke det forsatt er den lengste. Jeg har bodd 3 år i Langgaten (for 4 år siden) og synes den bare blir bedre og bedre. Så på en solskinnsdag er det veldig koselig med en tur der i steden for kjøpesenterene...Snart helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar