Vi bygger hus

Følg med på husbyggingen vår. Første spadetak ble tatt 3 des 2010.

fredag 4. februar 2011

Endelig fredag :)

Ja, jeg har selvsagt vært en tur i huset i dag og.. nå kan jeg nesten si i huset, for det er ikke bare en tomt lenger :) Alt hva jeg finner glede i ;) Måtte kjøre en tur for å få bøllefrøet Henrik til å sove...Han er snill gutt altså, bare ikke helt i form, og da blir alt litt vanskeligere.. sove, spise.. Sånn er det bare og det er helt greit. Han skal få lov til å si i fra når ting ikke er i orden. Akkurat nå sover han som en prins og jeg har fått gjort masse fornuftig. Har til og med fått gjort meg klar til å gå ut i kveld!!!!! DET er lenge siden sist, og jeg gleder meg. Og det beste av alt er at det er en kjekk gjeng jeg skal ut med, mine arbeidskamerater :) Go cart og middag. Jeg tror det eneste stedet konkuranseinstinktet mitt slår til er på banen, jeg blir helt gira og får tunellsyn :) Elsker å kjøre fort (i lovlige omgivelser selvsagt).

På mandag tar de 2 etg og på tirsdag kommer "sperren" (Heter det det?) mye skal i hvertfall skje.
Jeg legger bare ved alle bildene jeg tok i dag, for nå er det litt lettere å se når det har blitt platet.







Herlig å se solen flomme inn "vinduene" i stuen :) Jeg ser det for meg ... :)

Oppi dette hullet i taket skal det mest sannsynlig henge en lysekrone. Her går takhøyden helt til topps og jeg tror det kommer til å bli veldig fint å se opp når en kommer inn hoveddøren.



Ellers vil jeg bare si tusen takk til tante Karen som alltid stiller opp når jeg lurer på noe :) Denne gangen var det kjøkkenløsning det handlet om, og takk til Frode som sendte kjøkkentegningene fra sitt nye hus :) Så neste uke skal jeg til HTH og Kvikk for å få tegnet kjøkken. Blir spennende å se om de tenker likt som meg hvis de får blanke ark og tegnestifter :)

God helg til deg og dine fra meg og mine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar