Vi bygger hus

Følg med på husbyggingen vår. Første spadetak ble tatt 3 des 2010.

onsdag 2. februar 2011

Natt og dag

I natt hadde vi texas her i huset. Henrik sovnet så fint i går kveld mye tidligere enn han pleier, men så.. kl 00.30 når jeg skal til å legge meg, da våkner han med et brak og HYLER... helt til kl 07.00.. nesten ihvertfall. Vi hadde noen pauser innimellom der vi var så slitne begge to at vi sovnet, men kort tid etter var det påan igjen. Jeg er for gammel til å feste hele natten.. i hvertfall med en som er i så dårlig humør. Hver gang jeg prøvde å legge han ned så ble det rabalder. Det eneste som hjalp var å ha han oppreist liggende inntil meg. Det jeg ikke visste var at stakkars gutten mest sannsynlig har ørebetennelse, og det skal være forferdelig vondt. Får ta et legebesøk i morgen. Jeg skippet trening i dag pga akutt søvnbehov, men tro meg... jeg har sikkert tatt et par hundre knebøy med 8,5 kilos ekstra vekt i natt, så det får holde for i dag :) Han endte opp med å sovne i bilstolen og jeg måtte vugge heeele tiden, hvis jeg stoppet så våknet han. Kl 07.00 ga han opp, da sov vi begge i 3 timer. Nå ser det ut til at jeg har fått go gutten tilbake, litt blank i øynene, men smilet er ihvertfall på plass, så får vi se hvordan det går i natt.


Sånn ellers har jeg fått tatt en svipptur innom tomten igjen. Det har regnet skikkelig i hele dag, så det ble ikke så mange bilder i frykt for å ødelegge kameraet, men noen fikk jeg tatt.


De siste to bildene er tatt på nedsiden av huset.
Første av de viser deler av leiligheten nede og stuen i 1 etg. De har ikke begynt på 2 etg enda, men etg skillene er på plass.

Bildet under viser fortsettelsen av stuen og spisestuen helt til venstre. Bildene er tatt med mobilen i pøsregn, så de er ikke noe å skryte av, men du ser ihvertfall litt.
Altanen er utenfor vårt soverom. De kommer også en altan utenfor stuen, altså rett under den som de har begynt på her.

Skal prøve å legge ut noen bilder av hvordan huset skal bli :)

Ha det bra så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar