Vi bygger hus

Følg med på husbyggingen vår. Første spadetak ble tatt 3 des 2010.

fredag 20. mai 2011

Interiørkonsulent

I dag har jeg hatt besøk av Marianne i interiørfirmaet Unicum. Hun skal sende oss et forslag på mandag om hvordan vi best skal gå fram for å få den rette og gjennomført stilen, og de beste løsningene i huset. Det blir veldig spennende å se hva hun kommer med og om hun får fram den stilen vi vil ha. Lysplanen er det viktigste å få på plass nå, for over helgen kommer elektrikeren. Vi hadde ihvertfall et veldig kjekt møte og det var godt å få litt feedback om at jeg er på rett vei, og vi var veldig enig om det meste, så da kan det jo være en bra match. Hun var hjemme oss hos først, litt for å lære oss å kjenne og se hva vi vil ha med oss fra denne leiligheten.. og det var ikke så mye ;) Så reiste vi opp i huset og hadde en times gjennomgang av alle detaljene. Hun likte ihvertfall huset, stilen og spesielt takhøyden :)

En produktiv dag :) God natt!

2 kommentarer:

  1. Åh så deilig med en interiørkonsulent!
    Huset ser nydelig ut. Gleder meg til å se fortsettelsen =)

    SvarSlett
  2. Ja, det er så kjekt å ha en som en kan snakke sammen med om min store interesse :) Og få tilbakemelding om at jeg ikke er helt på villspor. Jeg jobber best i team.. synes det er litt skummelt å ta de store avgjørelsene alene.. gulv, lister, fliser.. litt kjedelig å angre på de etterpå. Hun har hatt et par spennende forslag som er litt utradisjonelle, så det blir spennende å se hva vi velger.

    SvarSlett