Vi bygger hus

Følg med på husbyggingen vår. Første spadetak ble tatt 3 des 2010.

søndag 6. februar 2011

Sperrene!!!

"Sperrene" heter det altså må vite!
:) Jeg har nå fått 3 tilbakemeldinger fra mine mannlige lesere om at det ikke heter sperren i entall, men sperrene i flertall. Det er jo også helt logisk når jeg tenker etter siden de kommer i flertall, men godt å se at dere følger med :) Kanskje jeg må legge ut en felle i ny og ne for å se hvem som faktisk følger med på hva jeg skriver :) Det er alltid kjekt med tilbakemeldinger. Min kjære pappa ringte i dag og var rett og slett litt lykkelig over at datteren har kommet over skriveproblemene i barndommen. For dere som ikke visste det fra før så har jeg altså litt dysleksi (jeg måtte faktisk sjekke hvordan det skulle staves, he he), men av en eller annen merkelig grunn ser jeg ut til å ha vokst litt i fra det. Jeg er langt i fra feilfri enda, men mye bedre enn jeg var på skolen da frøken sikkert satt og ristet litt på hodet og lurte på hva det skulle bli av denne stakkars jenten som bare fikk røde kommentarer. Vel, jeg lever i beste velgående.. så vet du det. Jeg er også litt små distre og har gullfiskhukommelse siden vi nå var inne på mine dårlige sider, men det jeg stolt kan fortelle er at det ser ikke ut til at Hannah har er arvelig belastet :) Hun får så mye skryt i fra barnehagen om at hun kan alle sang tekstene, hun synger rent og har gehør, hun er superflink i "Memo" spill. Hvis disse genene kommer fra meg har de i tilfelle hoppet over et ledd :) Men smilet har hun fra mammaen sin :) Litt har jeg bidratt til dette vidunderbarnet.
Men det er jo kjedelig å fortelle om hva jeg er dårlig til når vi kan trø litt på jantelåven og si at jeg er flink til å trø på gassen. Jeg nevnte her på fredag at jeg skulle kjøre go cart med en gjeng fra jobben, og det var en veldig kjekk kveld, men jeg ble litt lettere provosert da vi kom dit og fikk den vanlige kjør fint leksen, hva flaggene betyr, og "VÆR FORSIKTIG NÅR DERE KJØRER FORBI JENTENE... DE KJØRER SAKTE" Vi var 11 stk bak rattet på hver vår lille racerbil og jeg må bare si at jeg knuste 6 av dem, og bare en av de var dame og hun kjørte også ganske bra. 31.00 var min beste rundetid, noe som er BRA! Jeg kom på delt 4 plass med han jeg har delt "sjefsstillingen" med på jobb, så vi har jo alltid vært et godtteam.
Mannen med talen måtte si etterpå at det var jo noen unntak innimellom :) tihi... jeg kan le og leve på den lenge!
Nå ligger Kira i gangen og rauter som en ku og vil ut på tur før det er natt, så pliktene kaller! Ja, hun rauter faktisk.. minner ganske mye om en ku egentlig, lyd, størrelse, farge, melk når hun innbiller seg at hun har valper... Feilvare? hmm... Ut på tur, aldri sur... Ååå det frister lite å krype ut av sofaen nå. God natt alle sammen og blogges i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar