Vi bygger hus

Følg med på husbyggingen vår. Første spadetak ble tatt 3 des 2010.

mandag 24. januar 2011

Lev vackert

I dag kjøpte jeg en fiiin gave til min venninne Veronica som snart har bursdag.. Jeg kunne ikke vente, så hun fikk den i dag når hun lå litt småsyk på sofaen :)
Har dere sett denne boken? Den er virkelig flott med utrolig mange inspirerende bilder fra bloggeres hjem, kunne tenkt meg den selv, så kanskje den blir min også en dag.
Akkurat nå går vi litt på sparebluss siden vi har tenkt å svi av en del millioner dette året, så bøker er ikke i budsjettet mitt for i år, men på ønskelisten har den lov å stå :) Nå er det ikke helt den stilen vi skal ha i huset, men det var mye inspirasjon å hente likevel.
Vanlig utsalgspris er 399,- men jeg må si at jeg har sett den til 699,- et sted og det er jo rett og slett litt drøyt!

Du kan faktisk velge hvilken forside du vil fronte! Den har omslagspapir med to flotte bilder, så hvis du vil ha boken framme kan du matche den til interiøret, Den ideen var ny for meg!
 Boken er skrevet av Ingela Brolin og Petra Eriksson

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar