Vi bygger hus

Følg med på husbyggingen vår. Første spadetak ble tatt 3 des 2010.

tirsdag 25. januar 2011

Tomten begynner å ta form

Vi har fått gårdsrom!!!
Hagen blir faktisk større enn jeg hadde sett for meg :) Alltid kjekt å bli positivt overrasket. Det ser ut til at vi får et stort og godt gårdsrom. Det skal komme en dobbel garasje også, men den har vi ikke helt bestemt oss for om vi skal ta nå eller om vi venter litt. Den er ihvertfall tegnet inn og kommer helt til venstre på bildet over.

Noen av våre nye naboer som har kommet en del lenger enn oss. Flyttebilen har allerede blitt observert hos en av dem, og de andre er ikke langt unna. Blir kjekt med et nabolag der nesten alle er nye og ukjente. Men jeg må si at noe av det beste med å flytte hit er at Kjelli og Suzanne skal bo innerst i gaten ;) Vi får krysse fingrene for at resten av naboene er like kjekke. Vi vet enda ikke hvem som skal bo på nabotomten, den står enda urørt og sist vi sjekket var Sandnes kommune eier, men det var i sommer... Vi har ikke fått noen nabovarsel enda, så vi har det fritt rundt oss en stund til :)  Det blir nok i hvertfall mange barnefamilier i samme situasjon. Hører rykter om at det skal bo en liten jente som heter Hanna i gaten vår som er like gammel som vår Hannah :) Blir nok et radarpar..

Og vi har fått byggestrøm :)
De skulle jo egentlig begynne å bygge i dag, men pga sykdom trodde de ikke de ble ferdig til i dag.. Men du Kjell du Kjell.. du leverer selv med lungebetennelse!!! Så i morgen håper jeg de er i gang. DA skal jeg opp og snoke litt :)



En sliten med forsatt smilende KP :)
Men nå er det kveld og her sitter vi med hver vår laptop i fanget og to unger som sovnet tidlig. Jeg skal fordype meg i et interiørblad og kose meg, for i morgen tidlig begynner hardkjøret med å få denne kroppen i gang igjen etter fødselen.. nå er Henrik 4,5 mnd, så jeg har ikke noe å skylde på lenger :) KP mener at jeg heller kan trene fornuftig og gratis(!) ved å jobbe på tomten...hmm..Elixia.. eg stiller kl 10! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar